duminică, 15 iulie 2012

Seara lunga

There is not a right road or a wrong one for a person. If I was to imagine a good road through life for anyone it would hella have lots of twists (and shouts - there you go beatles reference, nice song) becouse we're here to get tired. not comfortable.
We're here to get tired, get bruised, hurt, loved, left and do it all over again until we run out of steam (buy premium account, man.. hate this domain of references).

"If one does not know to which port one is sailing, no wind is favourable" came to my mind from Seneca.

Da si l-am lasat asa ca am scris ieri seara in engleza direct. L-am vazut des in ultima vreme citatul lui Seneca si am mai cautat seara trecuta cine naiba era omul. Filosof stoic, da NA era ca si cu preotu'. Fa ce zice el nu ce facea.Ma rog e cunoscut ca si fiind un om cu o morala ce lasa de dorit, dar toate sursele sunt de la o singura consemnare despre el, deci e doar o parere a cuiva.

Am mai gasit ceva citate interesante de la el:
We are borned into a world of things which are all destined to die.
No one is guaranteed a just life.
Nelucrarea hreneste invidia si ai dori sa ii nimicesti pe toti pentru ca nu ai putut sa inaintezi tu.
Caracteristica vinovatilor e nelinistea.
Nu fiindca lucrurile acestea sunt grele nu avem curaj, ci fiindca nu avem curaj sunt ele grele.

Si dupa SOMN! Astea ce am vazut ieri de pe la el, dar nu am ramas oau decat de citatul care il stiam.

ISUSE ce fulgera la mine acasa oau! Iese fum din laptop imediat parca vad....

Niciun comentariu: